Re: wytarcie procka z pasty srebnej?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 21:18:52 MET DST

azbest wrote:

> a do zdejnowania oryginalnego...czegos z coolerkow Intela ? od modelu p4
> 2,8 - to "czarne" to co to w ogole jest ? i czy jest sens to zdzierac i
> przylozyc mu jakims sreberkiem, czy zostawic to AS IS ?

nie wiem dokladnie jak wyglada to "czarne" ale domyslam sie ze jest to
cos w stylu tego "rozowego" co wrzucali na box'y amd kiedys ;-) a z amd
to sie zdzieralo czyms w miare miekkim i nie rysujacym tworzywem tak
zeby nie rysowalo lustra radiatora a potem dokladnie doczyszczalo
resztki przed wrzuceniem jakiejsc normalnej pasty. chodzi o to ze jak
nie doczyscisz to to "cos" wnika w pory radiatora i pogarsza przewodnosc
cieplna.
czy sens zdzierac i zastepowac? mysle ze tak - szczegolnie jak czytalem
o problemach uzytkownikow intela ktorym to wyschlo a potem nie wiedzieli
dlaczego im sie proc grzeje.

pozdrawiam

--
            * older futhark