Re: zasilacz - dziwne napiecia

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 20:40:56 MET DST

> na twoim miejscu sprawdzilbym miernikiem zamiast biegac na prozno z
> reklamacjami jak to tylko przeklamania wskazan plyty

masz jakie propozycje gdzie sie podlaczyc zeby sprawdzic napiecie procka ?:)

> niezly skok - 25 stopni ;-) nigdy czegos takiego nie mialem - ale jesli
> to by bylo cos z pasta to raczej grzalby sie non-stop a nie tylko w
> stress. bardziej wyglada na to ze twoje chlodzenie na cpu nie wydala pod
> obciazeniem i stad te kosmiczne "wybicia" temp.

ten skok to nie jest nic nadzwyczajnego ... u mnie na P4-2.4C w stanie
spoczynku w zaleznosci od temperatury otoczenia 33-36C a jak zapuszcze
100% obciazenia to po jakims czasie wzrasta do 56C ... a skok jest bo
procki z HT w stanie spoczynku mniej sie grzeja ...

a co do napiecia procka to rozrzut jest duzy, ale bezwladnosc tych
czujnikow na plycie glownej jest taka, ze czasami pokazuja jakies dziwne
wahania ktorych w rzeczywistosci nie ma (sprawdzalem przadnym multimetrem)