Re: Pytanie

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 18:53:18 MET DST

Dnia 2004-08-12 18:04, Użytkownik jakub napisał:

> Mam pytanie, ponizej znajduja sie dane mojego komputerka. Czy mozna z nim
> "cos zrobic" aby zwiekszyc jego wydajnosc, np. zakup nowego procesora (a
> jesli tak to jaki, zeby mialo to sens), zakup dodatkowej pamieci, itd. itp.?
> Dziekuje.

Generalnie wstawienie dodatkowego modułu RAM zwiększy wydajność. Musisz
jednak pamiętać o dobraniu właściwej kości (typ, wielkość, częstotliwość
taktowania, timingi itp. oraz cena). Sprawdź również czy Twoja płyta
obsłuży taką ilość RAMu (powinna).
Po drugie nie napisałeś jaką kwotą dysponujesz. Może warto kupić nową
płytę główną, RAM i procesor?
Zauważyłem też, że masz mały dysk. O ile jest to model o prędkości 5400
obr./min to warto go wymienić. Nie wspomnę nic o grafice, bo nie wiem
jaką kwotą dysponujesz i czego oczekujesz. Jeśli używasz tylko Offica i
internetu to Twój zestaw nie musi być hiperwydajny. Ale jeśli jesteś
zapalonym graczem i zamierzasz grać w Dooma 3, CS i inne, to musisz
sporo wydać na rozbudowę ;-)
Wszystko zależy również od tego jakimi pieniędzmi dysponujesz...

--
Proximus