Re: Co lepiej dołożyć by zwiększyć wydajność?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 17:14:07 MET DST

> plus - jak chodzi o corela - wzrasta stabilność!!! i to bardzo!!!!

No oki zgadzam się z argumentami, oprócz powyzszego...
Pracuję na Corelu (9 PL) od kilku lat i od Windows 98 z 64 MB z celeronem
300 do Win XP z 512 MB i P4 2 GHz i stabilnośc tego programu jest cały czas
taka sama, bardzo trudno go sprowokować do "kreszu". Więc nie wiem co
rozumiesz pod pojęciem "wzrostu stabilności"? Może pracujesz na innej
wersji, mniej stabilnej nie wiem, ale 9 jest naprawde ok i dlatego dalej jej
uzywam!

--
Mariusz