Re: Sempron na s754

Autor: Mariusz Walecki <Mario_walecki_at_op.xxx.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 11:52:01 MET DST

> To sobie jeszcze poczekasz nie ma sensu tak czychac na tego s939 bo i tak
> bedziesz musial wymienic plyte dla DDRII albo na pci express
Chyba DDRII to sprawa dalszej przyszlosci. Te pamieci sa tak drogie ze nie
ma mowy zeby w ciagu nastepnego roku przecietny uzytkownik mogl sobie na
nie pozwolic. Dodatkowo DDRII nie sa szybsze od DDRI wiec sensu kupienia
takich pamieci nie widze. co do pci express, to karty agp sa rownie
wydajne, wiec stosowanie pci express ma tylko sens gdy mamy plyte z takim
zlaczem. jezeli kupie plyte z agp to wezme r9800 pro (lub GF 6600GT), a
jezeli z pci express (moze plyta nforce 4) to gf6600GT lub odpowiednik ATI.

> lepiej wez
> starego dobrego socketa A bo sie nigdy nie doczekasz a te semprony to raczej
> bartka nie pobija!
to juz praktycznie koniec socket A, wiec ladowannie w to kasy raczej juz
nie ma sensu (no chyba ze ktos chce podkrecac procesor, a ja nie chce).
Chyba jednak zaczekam na semprona na s939. Mam nadzieje ze szybo sie
pojawia, tak samo jak plyty na nforce4.