Zwis

Autor: Luke_Nuke <lukenuke_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 11:07:04 MET DST

Mam problem z notorycznym zawieszaniem sie kompa podczas grania. Za kazdym
razem gdy odpalam jakakolwiek gre po paru(nastu) minutach wszystko staje i
pomaga tylko reset. Niedawno formatowalem dysk, przed formatem bylo to samo
(od pewnego czasu, wczesniej bylo ok). Mam Win XP Pro, Athlon XP 2500+,
karta graficzna WinFast A340, 512 MB RAM (nie wiem czy te dane beda
potrzebne ale na wszelki wypadek...). Aha, przeskanowalem system programem
antywirusowym i nic.

Luke_Nuke