Re: Kolejność urządzeń na SCSI

Autor: Wojciech777 <logic_at_op.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 09:32:45 MET DST

Więc tak, są zworki, i tu i tu ;) w CD-romie można ustawić ID od 0 do 7,
problem jest jednak w HDD, gdzie są chyba tylko trzy mozliwości 0, 1, 2.
Próbowałem zmienić ID cdromu na 6 i nadal nic. No zobaczę jeszcze dzisiaj HDD,
ale wątpię żeby był tam włączony terminator, bo jest pierwszy po drodze na
taśmie, a CD jest widoczny

Dzięki wam raz jeszcze