Re: Soltek FRN2-l

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 09:10:08 MET DST

Proces Volus <volus@no_spam.post.pl> zwrócił błąd:
> Mam płytę z tematu, używam do niej głośników 5.1 podłączonych do wyjśc z
> tyłu obudowy (mikrofonowe i słuchawkowe robia za center i rear). dodatkowo
> na płycie jest 14 pinowe złącze do podłączenia jakiejś przejściówki na
> głośniki. i tu moje pytanie gdzie można takie przejściówki dostać (nie ma
> na allegro ani nie widzialem w sklepach komputerowych).

To urządzenie wygląda tak:
http://www.computec.com.pl/ct/jsp/details.jsp?id=14424

Dostajesz z nim wejście i wyjście SPDIF oraz dwa gniazda, które możesz
wykorzystać do systemu 5.1 (centralny i surround/tylny, zdaje się), a
oryginalne mikrofonowe i line-in używasz normalnie.

Poszukaj w google nazwy SL-02KIT i wybierz kategorię "Polski". Za dużo
ofert nie ma no i cena (trochę poniżej 50 PLN) też nieciekawa.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze