Re: Temperatura HDD i HPT370

Autor: Łukasz Góralczyk <luqas_at_priv6.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 09:08:53 MET DST

Użytkownik "Lopi" <lopi83@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cfe189$alp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:cfasgc$knm$1@nemesis.news.tpi.pl,
> Lukasz Goralczyk <luqas@priv6.onet.pl> typed:

> z ta temp to cos dziwne, tez mam ic35l040av 2 sztuki i temp nie skacze tak
> jak u Ciebie, tyle ze ja mam speedfana do odczytu temp

wykrecilem, ogladnalem pudelko - made in hungary - potem kilka postow z list
i dzis jade go reklamowac... inna sprawa, ze nie wiem jak z gwarancja -
sklep dal 2 lata, ale wszedzie czytam, ze IBM daje 3 - licze na to, ze z
uwagi na kraj pochodzenia bede rozpatrzony pozytywnie...

od wczoraj meche hitachi - cicho, zimno (do 35C przy duzym obciazeniu),
szybko... na razie ok

pozdrawiam
LG