Re: Drukarka HP Deskjet 3520 - pytanko

Autor: Tok <tokenpul_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 08:28:31 MET DST

Drukarka bardzo awaryjna, firma HP niedopracowała kilku drobnych elementów.
Przy próbie wyjęcia zaciętego papieru ( często tak się zdarza ) może uledz
zniszczeniu element łączący "pasek napędowy " z głowicami.

Polecam raczej model 3650, teraz w cenie 329zł , solidniejsze wykonanie,
podajnik , odbiornik,składana, zajmuje mało miejsca.

>Tego deskjeta tylko jak jest w mocno okazyjnej cenie, bo ma małe
> pojemniki (10 i 8 ml) za ok. 90 zł każdy. Żeby sie to opłacało
> musiałbyś napełniać bo zamienniki tez drogie.

Original HP No27 kosztuje 78zł , zamiennik Active Jet 65zł (oczywiście
czarny)

pozdr

Toki