Re: Wentylatorek do grafiki

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 00:22:08 MET DST

Krzysztof Pawleta wrote:
> Witam!
> Wie ktoś, gdzie można kupić wentylatorek do grafiki (np. Gainwarda)?
>
> Mój wygląda tak: śmigiełko fi=40mm na trójkątnym mocowaniu - dziurki
> na śrubki ułożone w trójkąt o boku 30mm (całość mocowana wewnątrz
> okrągłego radiatora) - na wentylatorze pisze:
> "Ideal Elethermal HMA04C12HA DC12V 0.15A"

Można dostać w wielu sklepach komp. ale na 99% nie dostaniesz pasującego do
zaczepów na karcie. Kup pierwszy lepszy nieduży (może być nawet wiatrak na
486 / Pentium) i np. przyklej na superglue. Wg. mnie nie warto tracić czas
na poszukiwania idealnie pasującej części, gdyż da się szybko i łatwo
dopasować inne, ogólniedostępne.

PS. Poszukaj też na Allegro - akurat tam może znajdziesz idealnie pasujący
:-)

--
< Piotr "Szpon" Slawinski