Re: Problem z wylaczaniem kompa

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 23:13:00 MET DST

Użytkownik "Magda" <NOetlenSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cfdskv$2og$1@inews.gazeta.pl...

> Ok w takim razie jeszcze jedno male pytanko :-)
> Jak zdiagnozowac ktory programik tak mi namieszał?

banalnie proste. sprawdzic co pracuje w trayu lub ogolnie w systemie, a
pozniej wyrzucic programik z autostartu i/lub msconfig, i zobaczyc co sie
bedzie dzialo... najlepiej zaczac od malutkich programikow do myszy,
klawiatury, peryferiow...

> Jak to było u Ciebie?

ja zainstalowalem najnowszy MouseWare Logitecha... w ciagu 2 nastepnych
minut zalowalem swojej decyzji, bo system zaraz po podniesieniu zaczal
wysypywac komunikaty tu crash, tam crash, wlacznie z uslugami systemowymi...
musialem system przywracac w trybie awaryjnym, bo normalny juz nie
chodzil... ostatni MouseWare juz nie zrobil mi takiego psikusa, a znalazla
sie funkcja kontroli poziomu naladowania baterii w mojej myszy...

z Office97 to bylo pol roku drogi przez pieklo, bo system pracowal normalnie
przez dwa dni, a potem sie dzialy cuda... po tygodniu juz nie chcial sie
podnosic w ogole... pozniej office przez przypadek zostal zainstalowany z
innego krazka i... cud! system normalnie pracowal...

u kolegi: on lubil zawsze napakowac sobie tray milionem roznego badziewa:
mysz M$, klawiatura Logitech, EAX z Audigy 2, hp print assistant, scanware
musteka, 2xFW i pelno roznych bzdur... efektem bylo bardzo oporne reagowanie
systemu szczegolnie na ruchy mysza... powiedzialem mu zeby wywalil polowe z
tego... no i wyszlo na jaw, ze winny byl programik obslugi myszy autorstwa
M$ (Inteli Explorer 3.0)...

> Sorki, ze tak marudze.
> Jestem Ci bardzo wdzięczna za dotychczasową pomoc
> i proszę o jeszcze jedna podpowiedz.

no problem.