karta TV

Autor: Monika <Monika.Puchalska_at_ifj.edu.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 20:42:10 MET DST

Po zakupie monitora LCD moja karta TV nie dziala juz tak jak na zwyklym
CRT - dlaczego ;-(
w 'miniaturowym' obrazie mam ciagle pasy poziome - znikaja tylko wowczas gdy
przesune myszke na obszar ramki TV.
To wina karty monitora czy tez ustawien?
A poza tym karta owa ma taki mankament ze pomimo wylaczenia aplikacji ciagle
w tle idzie glos z TV-czy to kwalifikuje sie pod gwarancje ...

Monika