Re: Budowa peceta z AMD

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 18:30:00 MET DST

Dnia Wed, 11 Aug 2004 16:48:40 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

> Od czasu K6 II 450 MHz dałem sobie spokój z AMD

O co takiego miales do K6-2? Wolniejszy koprocesor? Nizsza cene?
Mialem kiedys K6-2 300MHz i ten procesor nie dawal mi absolutnie zadnego
powodu do narzekan - tym bardziej, ze kosztowal sporo taniej niz Cel300A.
Nic sie nie krzaczylo (pomijam znane problemy z Clipperem bo tego nie
uzywalem). Moze daletgo zalowalem na dobra plyte glowna Epoxa?

Wiem czepiam sie - jak zawsze, ale czytajac tego typu posty mam wrazenie,
ze albo mam doczynienia z samymi pechowcami ;-> albo z malkontentami ;->
Koncze juz bo wyszlo troche OT.

Pozdrawiam
GLide