Re: Czy u kogoś działa...

Autor: Świdr <masw_at_wirtualna.polska>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 07:59:14 MET DST

> nie zaniedbuj prądu pobieranego przez resztę komponentów - to ważne!
to nie jest tak że zaniedbuję ale jeśli procesor pobierze maksymalnie
110W, Radeon 9600XT 22W (nie mam zamiaru podkręcać) to zostaje jeszcze
prawie 70W na resztę.

> a zasilacz już nie powinien działać
ale zasilacz o tym nie wie i działa: testowałem Prime95 TortureTest
przez tydzień i wszystko było OK.

> zainwestuj ze 150 zł w miare przyzwoity zasilacz
Bardzo chętnie, ale mam obudowę typu SLIM (Modecom) która bardzo mi
pasuje i bardzo nie chcę się z nią rozstawać. Niestety nie znalazłem w
Polsce jeszcze zasilacza mATX o większej mocy. Widziałem w sprzedaży
obudowę również SLIM Tracer która ma 350W zasilacz i kosztuje 200zł i
to jest chyba ostateczne rozwiązanie - kupić obudowę i wziąć z niej
zasilacz a resztę wywalić (o ile zasilacz będzie pasował). Dlatego już
pytałem na grupie taki patent jak zasilacz zewnętrzny - to by było
idealne - dlaczego tak się nie robi standardowo :-((

Pzdr
Świdr