Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: Krzysztof \ <kris3k_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 23:01:13 MET DST

Witam

Mam problem, a dokladnie moja siostra. We wrzesniu zeszlego roku kupila
kompa w komputroniku, procek jak w topicu na plycie Gigabyte GA-7N400-L1
nForce2.
Wszystko bylo pieknie ladnie, az tu tydzien temu sprawdzam sobie z
ciekawosci wlasciwosci systemu pod winda, a tam widze procesor Athlon XP
1,10GHz :(:( Nie dam glowy ,ale przy instalowaniu windy na nowiutki komp,
pokazywalo chyba 2500, nie dam glowy, ale raczej tak, inaczej bym juz cos z
tym zrobil.
Niestety BIOS tam jest jakis zakrecony, w ustawieniach dotyczacych procka,
magistrali, mam np rozne poziomy ustawien optimal, agressive, turbo, expert.
poza tym do wyboru taktowanie FSB 100 133 166 200, (jezeli wybierze sie
expert, mozna przestawiac co 1Mhz do 300)
Sek w tym, ze obojetnie jak bym nie zmienial, to zawsze wykrywa 1,10 GHz
(5,5x200) :( Domyslam sie, ze cos moze byc zablokowane... ehh, ma ktos jakis
pomysl ?

Pozdrawiam
Kris