Re: wiatrak

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 21:43:50 MET DST

Virus_7 napisał(a):
> Użytkownik Zbychu <grupy.dyskusyjne@wp.pl> nastukał:
> ... kruche. Nie wyginaj nóżek!

Udało się. Teraz mam kolejny problem. Speed fan pokazuje że temperatura
dysku roœnie doœć poważnie, lecz wentylator nie reaguje za mocno. Obroty
rosnš od 1400 do 1700. Gdzie umieœcić czujnik, żeby jak najszybciej reagował
wentylator? (miejsce tylko i wyłšcznie na obudowie dysku twardego ;-))

Pozdrawiam

--
Zbychu
------