Re: Pomocy-komputer sie zawiesza

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 17:59:34 MET DST

Bogdan S wrote:
> jasne wymiana zasilacza dobra jest na wszytko :D
> zwlasza jak ma sie padniety.
> marketing to piekne slowo

Skoro autor wiadomości sprawdził inne możliwości i nie podał modelu
zasilacza (co znaczy, że nie ma czegoś lepszego niż ten montowany
fabrycznie w obudowie), to chyba mam prawo uwazać, że przyczyną jest
właśnie zasilacz? Szczególnie, że miałem do czynienia z kilkoma
*identycznymi* przypadkami.

Poza tym *tak*, wymiana pseudozasilacza na coś lepszego często jest
skutecznym lekarstwem na większość problemów z kompem (stabilność).

k,