Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 17:51:10 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 15:40:57 +0200, Sander napisał(a):

> Zdaniem serwisu PC Gamer optymalna konfiguracja komputera, na którym może
> zostać uruchomiony nowy Doom, powinna wyglądać następująco: CPU 2 GHz, 512 MB

zbliża się sezon na prezenty, ergo: trzeba rozbujać wszystko, jak co
roku, żeby nowy sprzęt się sprzedawał :) Ja nie widzę w tym niczego
złego... za rok będą nowe gierki i te wymagania się znów zmienią. Ba,
w zeszłym roku puszczono plotkę, że każdemu może wejść do domu
policjant i sprawdzić komputer... od razu zwiększyła się sprzedaż
programów. To tylko świadczy o dobrej robocie specjalistów od
marketingu. Przewiduję, że za jakieś 2 m-ce znów się pojawią artkuły,
że będą/są kontrole w domach prywatnych ;) i znów wzrośnie sprzedaż
Windowsów, bo tato na gwiazdkę kupi dziecku na firmę windowsa do domu,
doładuje różności do komputera i tak dalej :)

> RAM, Radeon 9800 i pięciokanałowy dźwięk.

BTW wiele osób ma karty pięciokanałowe, ale u mało której widziałem
sprzęt do obsługi takiej karty ;)

--
$nie ślij listów via e-mail$