K7VZA rev 3 (nowy bios) + HDD 160GB

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 17:43:58 MET DST

Witam!
Mam kilka pytań do posiadaczy płyty ECS K7VZA rev 3.0 (z biosem ze stycznia
tego roku), którzy mają do niej podłączonego twardziela 160GB:
-proszę o info jaki to dysk (producent, obroty, cache)
-czy dysk działa OK i czy działa ze "wspomagaczami" (dodatkowymi programami,
dzięki którym płyta adresuje powyżej 137GB), czy też chodzi na tej płycie
bezproblemowo bez dodatkowego softu
-czy po przekroczeniu ilości zapisanych na HDD danych powyżej 137GB są one
nadpisywane (max adresowanie 137GB)
-wszelkie opinie mile widziane

Pytam ponieważ mam zamiar kupić nowego twardziela, miał to być 120GB, ale
widzę że różnica w cenie od 160GB to jakieś 40zł.
Zanim ktoś mi rzuci odpowiedź, że mam sobie kupić dodatkowy kontroler -
zastrzegam, że nie wchodzi to w rachubę
Jeśli trzeba instalowac dodatkowy soft to chmmmmm..... muszę to przemyśleć,
więc podajcie jaki to programik

P.S. Przy starym biosie 3.6 jest taki zapis: Update to patch 137GB H.D.
limitation - czyżby od tego firmware działały twardziele >137GB poprawnie?
czy
źle zrozumiałem
P.S.2 google coś szprechają ale nie kumam tego dziwnego języka

--
pozdrawiam
Adam M.