Re: Czym sprawdzic HDD ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 16:42:25 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
>> He he, dokładnie.
> Czasami warto czytać od końca :)))

Ja przeczytałem, wiem tylko że ludzie najbardziej zapamiętują to co czytają
na samym początku tekstu i na końcu, więc stwierdzenie na starcie "Nie
świadczy to najlepiej o tym dysku" i jeszcze z ":(" mogło spowodować
niepotrzebne palpitacje serca, mimo rztelnych wyjaśnień dalej. To tak jak
lekarz: "Ma pan ostrą formę białaczki" (tu następuje zawał) ale "spokojnie,
to da się leczyć". :)

> Ja pisałem na ten temat już dziesiątki razy na tej grupie, więc za
> każdym razem rozpisuję się coraz mniej.

Wiem. Hmm, możesz sobie skopiować Message-Idy i je wklejać! Do tego dwa
zdania podsumowania i już wszyscy są happy (chyba że korzystają z
przeglądarki). ;)

> Martwi mnie tylko, że z niektórych moich wypowiedzi ludzie porobili takie
> fajne legendy, że jak czytam to sam nie mogę uwierzyć, że to wszystko
> wyszło od mojego jednego (chyba zbyt technicznego) posta.

Tak się rodzą urban legends. I słowa "dysk już się sypie i jego śmierć
jest bliska" można zrozumieć naprawdę dosłownie, zwłaszcza jak ma się tam
tony arcyważnych filmów i mp3, he he. Dobrze, kończę bo wychodzi że się
czepiam niepotrzebnie. :D

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze