Re: [LAIK :P] uwaga!!! może załamać!

Autor: Leoric <leoric_at_leoric.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 15:07:52 MET DST

> potrzebuje nowego kompa, moge na niego wydac ok 3-3,5 tys razem z
monitorem
> 17, na terenie Poznania, poblem w tym ze nie wiem jaki i gdzie za taką
kase
> komp moge kupic. Bedzie używany głównie do internetu, programów
graficznych,
> pewnie czasem gier... :)
> wszelka pomoc mile widziana, pzdr

Aha i jeszcze co do konfiguracji. Jesli masz tak ograniczony budzet to
podpowiem co ja bym wzial: procesor Athlon XP 2500+ Barton (+wiatrak np.
Spire Whisperro IV) i do tego plyta Abit NF7; procka od razu podkrecac na
3200+. Pamieci na razie 256 MB, ale jak dozbierasz kase to dorzucic drugie
256 MB i przy okazji miec dual channel. Hmmmm.... Grafika: wez cos na
Radeonie 9100, bo w tej kasie nic sensowniejszego nie ma - jesli kiedys
bedziesz mial troche grosza to wybulic na nowa grafike, ale karty na Radku
9100 to niezla wydajnosc (nawet jak na dzisiaj) po rozsadnej cenie.
Twardziel to wg preferencji, ale przy tym budzecie pewnie bedzie to 80 GB
(choc polecam min. 120 GB) - polecam Seagate (of kors na tej plycie to
ATA133). Monitor wez Nec FE770 - dostaniesz za 5,5 banki (w Proline) a
monitorek naprawde jest git i do tego rewelacyjna cena! Jak bedzie opcja to
wez jakas tania obudowe bez zasilacza i wstaw do niej zasilacz Chiefteca
(min. 300W), a jak nie to bierz obudowe Modecoma i od razu dostaniesz niezly
zasilacz tejze firmy (upewnij sie!!! czy sedzi w niej zasilacz 300 GT lub
350 GTF) . Karte dzwiekowa i sieciowa masz na plycie. Do tego jakiegos FDD,
DVD, klawiature, myszke itp. - zalezy czego potrzebujesz. Mam nadzieje to
pomoglem i chyba nie zapomnialem o niczym istotnym :P .