Re: chipset SIS'a

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:12:26 MET DST

Dnia 2004-08-10 12:08, GT! napisał(a):
> mam pytanie: co sadzicie o plycie "DFI 661FX-MLV rev. C"? Ta plyta jest na
> chipsecie SIS661FX i zastanawiam sie nad
> jakoscia/wydajnoscia/niezawodnoscia tego chipsetu. Wedlug tego co
> wyczytalem w archiwum ludzie nie polecaja SIS'a. Dla mnie najwazniejsza
> sprawa jest stabilnosc, wydajnosc jest kwestia drugorzedna choc tez
> istotna. Wolalbym plyte na chipsecie intela ale nie moge znalezc zadnej co
> by posiadala RAID'a na SATA oraz grafike.
uzywam co prawda plyt na innych SiSach... ale moze to byc dla ciebie
wskazowka :-)

dwie plyty, SiS 735 i 746FX, po przyrowniu do konkurencji wypadaja
dobrze, plyty sa stabilne, wydajne i nie sprawiaja problemow sprztowych.
przy okazji sa tansze od konkurencji.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834