Re: O/C Athlon 1800XP

Autor: Ari C. <bez_at_adresu.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 01:38:21 MET DST

Użytkownik "zumek" <zumekWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00000a00.4117bf73@newsgate.onet.pl...

> To raczej pamięć a nie procek.
> Jak wymieniłem na markowe to mój Athlon 2000+ bryka na 12.5 x 200
> Poprostu rakieta ,tylko muszę zmienić cooler na wydajniejszy bo
obecny się
> nie wyrabia i po 10 min mam 77 C.

dzieki zmienie jutro na markowe i zrobie testy, poki co mam ustawiona
fsb 170mhz
i jak na razie zero zwisow, temperatura tez w normie, winxp wykrywa
teraz procka jako
Athlon XP 2400+, na 175 odpala sie ale winxp sie zawiesza przy
starcie, podbicie napiecia
do 1,75V poza przyrostem temperatury rowniez nic nie dalo, moze
faktycznie trafilem na
taki egzemplarz procka, ktory sie kijowo podkreca

Ari C.