Re: Drukarka laserowa - uzywana - rada

Autor: andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:30:05 MET DST

RaBBiT wrote:

> Witam.
>
> Proszze o rade w kwestii zakupu drukarki laserowej uzywanej (glownie
> allegro) do 500 zl. Kyocera? HP?
> Zastosowanie - biurowo - domowe. Wydruk w miare intensywny, ale nie w 100%
> biurowy. Chodzi mi rowniez o ekonomie wydruku (utrzymanie, toner zamiennik
> etc).
>
> pozdrawiam

witam
jakies pol roku temu po awarii hp 3820 kupilem hp laserjet 5 n
wazy z 20 kg, zajmuje sporo miejsca
licznik na niej wskazuje ponad 100 tys wydruku, ja na niej druknalem juz
okolo 3 tys stron, podobno pelny toner wystarcza na 8-10 tys.
z tego co sie zorientowalem - nowy toner hp kosztuje 250 zl w sklepie, ale
widzialem zamienniki na allegro po 120 zl. pozatym w niektorych serwisach
dosypuja toner za ok 50 zl
drukarka na aleegro kosztuje ok 500 zl
jesli moge cos jeszce polecic to drukarki z serii hp 4,5,6 m lub mp, mniej
wiecej ta sama wydajnosc i trwalosc

pozdrawiam

andrzej