Re: jak tanio kupić Corel 9 licencja ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 20:11:25 MET DST

> juz odpowiadam na krytyke... mialem plusteka i... no wlasnie... padl zanim
> gwarancja dobiegla konca...

To tylko dobrze o nim swiadczy, ze pada w czasie gwarancji, a nie 2 dni po
jej wygasnieciu jak samochody Daewoo :-D Zartuje oczywiscie.
Coz kazdy ma swoje zdanie i jest ono zalezne od doswiadczen z dana marka. Z
jednym oczywiscie musze sie zgodzic: Plustek (szczegolnie seria ST) to
sprzet domowy (swiadczy o tym m.in. jego cena) - jest odpowiedni do
skanowania niezbyt intensywnego i nie dla uzytku profesjonalnego (tu
alternatywa sa tylko skanery SCSI wg. mnie). Opcja skanowania
transperentnych materialow to wlasciwie tylko gadget (jakos skanow to
tragedia), ale normalne skany daje bardzo dobrej jakosc.
Ech..mam w pracy 3-4 letniego Fujitsu (niestety nie pamietam modelu
dokladnie) o wydajnosci do ~50 stron na minute (skaner przemyslowy,
przeznacozny do pracy z materialami cz.b. i w skali szarosci). To jest
kombajn dopiero. Niestetu daja z nim Remark Office OMR 4.0 a anie Corela.

::-:: fobiusz ::-::