Re: napięcia w cdromie

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 17:19:09 MET DST

> Domyślam się, że jakiś przydatny prezencik mi wysłałeś, ale niestety nie
> doszedł do mnie. Przynajmniej na razie.

Chyba tak , swojego czasu w CHIP-ie był fajny artykulik o tym . Może coś
z Twoją pocztą nie tak , bo załącznik miał ponad 3 MB i wywaliło
komunikat z gazety o zbyt dużej wiadomości . Podzieliłem na raty i
puściłem , u mnie brak błędów . Może puść na priv inny adres pocztowy .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU