Re: PYTANIE Jakie głośniki do 400zl? A moze...

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 16:25:05 MET DST

Moriturus Sav Koog napisał:

> Co brać newsowa mi poleci za 400zł? A moze jednak pozostac przy
> tych dowch kolumnach i Unitrze:)

IMHO, lepiej pozostań przy tym co masz. Chyba, że zależy ci tylko
zmianie wyglądu. Bo na jakości raczej nie zyskasz. Chyba, że
dołożysz trochę kasy...

Ja niedawno pożyczyłem od kumpla do testów zestaw Koda AM933:
http://www.polpak.com.pl/koda_show_prod.php?show=am933

Zestaw mam już od 3 tygodni i coraz bardziej zaczynam się
zastanawiać czy nie kupić sobie takiego samego. Jeszcze miesiąc
temu planowałem zakup klasycznego amplitunera Yamahy i jakichś
głośników B&W za ok. 4000 zł. Teraz mam prawdziwy dylemat, bo nie
wiem czy jest sens ładować tyle kasy, skoro te Kody grają tak
fajnie. Dla mnie rewelacja. No i w przeciwieństwie do
komputerowych wynalazków Logitecha/Creative'a - ten zestaw ma
naprawdę duży zapas mocy - można nim spokojnie nagłośnić
sylwestrową imprezkę bez obawy o jakiekolwiek przesterowanie ;)

Aaaa... jest też jedna wada: trzeba przygotować dużo wolnego
miejsca na woofer, bo pudło do małych (i lekkich) nie należy :)
Same satelitki są prawie tak duże jak mój własny subwoofer z
zestawu Samsung SMS 5100 :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper