Re: jaki ups z aktywnym AVR ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 16:19:19 MET DST

> prosze o porade jaki model UPS polecic znajomej u ktorej czesto napiecie
> spada w sieci do 180-190v?Z tego co wyczytalem powinien miec aktywne avr
> ,ale na tym moja wiedza na temat ups sie konczy . nie mamy na to za duzo
> kasy wiec nie polecajcie jakis wypasionych modeli .Pozdrawiam grupowiczow

a jakie to jest pasywne AVR ?:) ... poprostu powinien miec uklad AVR, ktory
potrafi bez udzialu akumulatora wyrownywac napiecie ... tylko musisz
dokladnie pomierzyc do ilu spada to napiecie bo ten AVR tez ma swoje granice
pracy ... np. od 176V-190V wlacza sie AVR ... ponizej 176V akumulator ...
musisz jeszcze napisac ile ma kosztowac ten UPS maksymalnie i co do niego
bedzie podlaczone (doklana konfiguracja).