Re: lepsza gwarancja?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 15:06:28 MET DST

Andre napisał:

> no chyba mi nie powiesz ze profesjonalny grafik kupi sobie LCD
> do pracy nad kolorami?

A czy my tu rozmawiamy o profesjonalnych grafikach? Z tego co się
zorientowałem Monika poszukuje "zdrowego" monitora z "lepszą"
gwarancją. Nie było tam mowy o grafice. A nawet jeśli, to niektóre
najnowsze matryce są już tak wysoce zaawansowane, że nawet efekt
smużenia nie jest odczuwalny a kolory tak znakomite, że mało kto
mógłby się do nich przyczepić.

Ale jeśli już obstajesz przy zastosowaniach profi, to proszę
bardzo - monitor Barco Coloris Calibrator - marzenie każdego
*profesjonalnego* grafika:
http://system.perfekt.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=61

--
                        Pozdrawiam, Sniper