Re: wymiana kondensatorow - Poznan;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 14:11:45 MET DST

rosi wrote:

> poszukaj serwisu telefonow komorkowych wyposazonego w lutownice powietrzna i
> tam sie dogadaj co do ceny... ta awaria jest u ABITa dosc popularna i sam
> kiedys wymienialem kondensatory na BX133... stalo mnie to ~40zl...

ja sie rozgladam na allegro za Abit-em KT7 i czesc sprzedajacych
oferuje go "z wymienonymi kondesatorami" i wtedy kosztuje jakies
90PLN a czesc w licytacji nic nie wspomina o kondesatorach;

zatem nie oplaca sie generalnie kupowac plyty z konieczna wymiana,
skoro za 90PLN mozna miec taka z wymienionymi?? prawda??

adas;