Re: plyta Intel 2x Xeon i stary zasilacz HP. Czy moge podlaczyc?

Autor: Angus Mitrowicz <angus_mitrowicz_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 14:12:05 MET DST

Sprawdzilem w Power Budget, procesor Xeon 2 Ghz ciągnie max 5.9 A na +12V.
Skąd masz informacje, że jest to 9A i co z tym związane, to co to jest za
zasilacz, że daje równomierne 18 A na +12V? Możesz podać jego parametry?
Sprzęt chodzi na tym stabilnie?

Jak masz jakiś schemat jak podłączyć wtyczkę ATX 20-pin do EPS 24-pin to
bardzo poproszę, bo nie wiem gdzie zostawić 4 piny wolne -na lewo czy prawo?
Kwestia gdzie jest lewo a gdzie prawo też jest istotna.

Pozdrawiam
Mitrowicz