brak hasła do biosu

Autor: Aśka <janadra_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 13:26:30 MET DST

Witam grupowiczów!

Wiem, że ten temat zapewne przewijał się już co najmniej kilkarotnie na
grupie ale sprawa jest poważna.
Otóż problem tkwi w tym, iż nie mogę się dostać do biosu a tym samym do
komputera. Nie pomagają standardowe hasła dla biosu Award. Nie mam
możliwości skorzystania z dyskietki z programem odszyfrowującym hasło
(podobnie z płytą), ponieważ zablokowany jest dostęp do tych nośników.
Moje pytanie brzmi, czy istnieje jeszcze jakiś inny sposób bez rozbierania
komputera i wyciągania baterii czy przestawiania zworki na płycie głównej na
zdjęcie hasła?
System op. Win95, bios Award, komputer jest podłączony do sieci.
Jest to dla mnie sprawa bardzo istotna. Z góry dziękuję za uczące sugestie.
Pozdrawiam - Aśka