czy do K7S5A wloze z AGP 8x

Autor: Opinion Media <rekrutacja_at_oriflame.a4.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 10:36:49 MET DST

witam

mam pytanie proste, znajomy ma (z resztą ja też) płytę główną ECS K7S5A, mam
pytanie czy można do niej włożyć kartę graficzną która działa w standardzie
8x AGP?

Obecnie ma G-foce4 MX 420 no ale girki uż nie chcą wszystkie działać
(Splinter Cell, Prince of Persia i nowsze)

Wybieramy dla niego kartę
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=474947415f4154495f393630305f3132385052
4f
lub
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=5341505f393630305f3132385f313238

Zapomniałem jednak o tym że jego płyta tez nie jest już tak zaawannsowana i
nie wiem czy kara po prostu wejdzie do płyty i będzie działać...

pozdrawiam