Re: pendrive

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 09:55:48 MET DST

> Polećcie pendriva
> około: 128-256mb usb 2.0
> długa gwarancja no i tanio

Polecam penisa "GoodDrive 2.0" firmy Wilk:
www.wilk.com.pl

Mam takowego (256), mam też dwie Actiny (128),
i tego Wilka uwazam za lepszego (jest mniejszy,
wiec nie wymaga kabelka, by sie wcisnąc do laptopa,
jest tez szybszy w zapisie, choc ciut wolniejszy w odczycie).

> A tak swoją drogą jak wygląda bezpieczeństwo danych w penie?

Tego to nie wiem, ale jak na razie moje dzialaja bez awarii.
Wiadomo - ze jesli bardzo dlugo nie bedziesz go wsadzal
do USB, to dane wyparują z braku napięcia podtrzymujacego.
Pytalem kiedys na grupie ile taki okres wynosi i wg odpowiedzi
jakie uzyskalem - co najmniej przez rok dane sa bezpieczne.

Na pewno jednak nie jest to nosnik idealny, skoro istnieją
programy do odczytu czesciowo uszkodzonych danych
z penisów.

> pen miałby służyć do archiwizacji bardzo ważnych osobistych danych
> tekstowych, któych nie mogę przechowywać na pc. Stanowił więc będzie
jedyny
> ich nośnik.

Kłocą mi się tu dwa sformułowania:
"bardzo ważne osobiste dane" i " jedyny ich nośnik".

> Czy będę mógł spać spokojnie?

Nigdy, jesli bardzo wazne dane masz tylko na 1 nosniku.

Pozdrawiam,

latet