Re: lepsza gwarancja?

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 00:28:06 MET DST

Użytkownik "Monika" <Monika.Puchalska@ifj.edu.pl> napisał w wiadomości
news:cf607j$9be$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Wielkie dziki i sorki ze ja tak ciagle o cos pytam ...ale strasznie mi
> szkoda kasy ale wiem ze wzrok jest wazniejszy ;-) no a ze nie moge sie
> zdecydowac wiec ciagle pytam i dopytuje ...

Mam Samsunga SM 151s. Niedawno mi się zepsuł, zanikał obraz. Zawiozłem go
do serwisu (musisz uważać, aby mieć dobrze wypełnioną kartę gwarancyjną,
ze wszystkimi pieczątkami i podpisami sprzedawcy). W piątek odebrałem swój
monitor, okazało się że ma wymienioną matrycę LCD. Matryca nie jest
identyczna, ma szersze kąty widzenia, większą jasność i kontrast. Jakby
nowszy model. Uszkodzonych pikseli nie było w starej matrycy, w nowej też
nie ma. Dodam że kupiłem ten monitor 2,5 roku temu. Samsung daje trzy lata
gwarancji na monitory, i raczej nie dzieli na części. Gwarancja jest na
cały monitor.

Wonder