Re: 1 dysk wykrywa inny nie???

Autor: Kamil <kamil_at_op.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 00:14:09 MET DST

> jakich laczy? ale na 2 abicie (bez raid) dziala ten dysk (wykrywa go
bios),
> czy to wina plyty czy dysku, a moze zasilacza w obudowie? mozna to
naprawic?
> (jak juz wspomnialem inny dysk wykrywa bezproblemu abit z raid)

chodzi mi o poziomy napiec, ktore sa na magistrali IDE - podejrzewam, ze
albo kontroler jest na granicy standardu, albo sam dysk (to jest bardziej
prawdopodobne) - jesli cos takiego istnieje, to pewne bity z magistrali
zostaja zle zinterpretowane ... i dysk w ostatecznym rezultacie nie jest
wykrywany ... rozwiazanie dwojakie - zrobic wzmacniacz sygnalu (hardcore)
... lub ... sprawic sobie nowy kontroler ...

Chociaz rownie dobrze moze to byc efekt, ze na tej plycie ten dysk pojdzie
jako single master a nie zwykly master - spojrz na zworki - chociaz pewnie
to juz sprawdziles ... wiec wracam do pierwszego akapitu

Pozdrawiam