napięcia w cdromie

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 23:16:49 MET DST

Kurzy się u mnie cdrom, a komuś przydałaby się "odgrywarka" do płyt.
Pomyślałem, że połączę przyjemne z pożytecznym (zrobię komuś przyjemność
i może się czegoś (?) nauczę) i zrobię z tego cdromu coś podłączanego do
wzmacniacza.
W związku z tym mam pytanie podstawowe: czy standardowy cdrom używa obu
napięć z wtyczki molex (12, 5 i jeszcze niedajboże 7)?
Bo dopiero zacząłem się zastanwiać nad zasilaniem...

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk