Re: MMC włożona do obudowy CF ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 22:34:36 MET DST

Proces Lewap <nie@lubie.samu> zwrócił błąd:
> Czy istnieje taki sprzęd coś w rodzaju obudowy typu jak w kartach CF ale
> żeby można było do tej obudowy wsadzić kartę MMC i żeby po wsadzeniu do
> czytnika albo urządzenia obsługującego CF to urządzenie reagowało na tą
> obudowę z włożoną kartą MMC tak jak na zwykłą kartę CF. Czy ktoś coś
> takiego widział i gdzie coś takiego można kupić ? pozdro.

Jeśli dobrze zrozumiałem o co Ciebie chodzi, to takie coś jest. Jednym z
przykładów jest CompactTrio firmy Pretec. W Polsce kosztuje około 170PLN
(zakupy.wpl.pl).

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze