Stary mały laptopik i pare pytań

Autor: Bartek Paciorek <paciorek_at_jablka.com>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 15:17:47 MET DST

Witam!

Stałem się posiadaczem małego laptopa Aristo PICO P366/200RAM i chciałbym
zadaać w związku z tym następujące pytania;
1.Ma wbudowany modem, ale można go wykręcić, więc czy może jest możliwość
zamiany tego na karte lan z skrętką?
2. Bateria/Lithium-Ion 10.8V 2.8AH jest martwa- gdzie ją - najlepiej w
okolicach stolicy oddać do regeneracji? bądz jakieś inne rozwiązanie?/ w gre
wchodzi zapewne firma EPROM na pradze, mam do sprawdzenia jeszcze jakiś
adres na Szyszkowej, ale może komuś coś jeszcze przyszoby do głowy.
3.PCMCIA niezawsze normalnie kontaktuje- jaka może być przyczyna? może jest
to złącze poprostu wytarte- czy w takim razie możnaby to wymienić/naprawić?

    Wiem, że może laptop dość stary i niby słaby- ale całkiem znośnie radzi
sobie z WinXP Prof więc prubuje go jednak reaktywować.- jest niewiele
większy od dużego notesu ;-)))