jakis tani sklep

Autor: TaDeK <tadek_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 14:49:53 MET DST

Moge prosic o link do jakiegos sklepu, ktory jest tani (tanszy niz
komputronik, ktory IMHO jest drogi) i ktory ma dobry konfigurator zestawow ?

Najlepiej jakby ktos mogl mi przeslac cennik hurtowy z action lub ab (lub
jakiejs innej hurtowni) , ale nie wiem czy to realne. Jakby jednak ktos mial
to bardzo bym prosil ahofman@neostrada.pl

Chodzi o to ze niedlugo bede skladal kompa i czesci kupi mi kolega na firme
w ktorejs hurtowni, ale ze z tym kolega nie mam kontaktu teraz (jest na
wakacjach) to nie wiem co moge wybierac, bo detaliczne ceny sa bardzo
zawyzone, w stosunku do cen po ktorych on kupi mi sprzet.