Konfiguracja systemu do nagrywania...

Autor: Weird <1_at_2.3>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 10:46:58 MET DST

Witam,

Panie i Panowie - mam zagadke do rozwiazania ;)
Pewna maszyna z nowa plyta (AsRock K7S8X) z nowa kostka pamieci (narazie
samotna 128MB (333)), sexy nagrywunia Teac W540E (1.0K), itd... (imho nie ma
sensu wymieniac reszty (moze nie poczuja sie dyskryminowani ;)), bo tutaj
chodzi o konfiguracje systemu operacyjnego (Windows Server 2003)).
Na WinXP wystarczylo wylaczyc opcje systemowego nagrywania i doinstalowac
ASPI (471), natomiast z WinSerem ;) jakos nie moge sie dogadac...
Moze znacie jakies strony www poruszajace ten problem i inne tajniki systemu
winserver (jedyny, ktory chodzil u mnie poltora roku i reinstalowalem tylko
z powodu update'u sprzetu)? Modemowiec chetnie pozna extra stronki
(nawiazujace do tematu)... ;)

Pozdrawiam
Krzysiek