Re: PYTANIE Jakie głośniki do 400zl? A moze...

Autor: Moriturus Sav Koog <anubis_at_-NO-SPAM-ks.k.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 03:24:19 MET DST

Shooter napisał(a):

> Zebys sie nie zdziwil po wlaczeniu jakiegos creativa za 400 zl ze wcale nie
> gra lepiej od starego Tonsila. Bedzie mial moze bardziej uwypuklony bas z
> subwoofera co nie znaczy ze lepszy.
> Zestaw 5.1 kup jesli go naprawde potrzebujesz...

W końcu ktoś zwrócił uwagę na to, że jest inna alternatywa:) I zgodzę
się że bass na tych kolumnach jest z tych co to słychać go w przeponie a
nie w uszach (czesc czytajacych wie o co mi chodzi) A i na ewentualna
imprezę jak znalazł.

  No dobrze ale pozostaje dalej dylemat. A może kupić Crativy T5400 bo
sa tansze (315zl) do gier i filmow a w razie czego do muzyki podczas
odkurzania :) wlaczac stara poczciwa unitre?