Re: monitoring sklepu .Pytanie?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 00:27:42 MET DST

Użytkownik "golsar" <golsar@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cf2lb8$au2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów.Jestem nowy na tej grupie i nie wiem czy to
> dobre pytanie na tą grupę.Chciałbym założyć monitoring w sklepie i nagrywć
> obraz z 2 kamer na komputerze . czy ktoś moze mi doradzic jak to zrobić
> ,jaką kupić karte aby obraz był w miarę czytelny .Pozdrawiam i z góry
> dziękuje za odpowiedź.

jak wiem do monitoringu standardowo jest potrzebny magnetowid poklatkowy, a
prawdopodobnie takiego cudu nie znajdziesz wsrod standardowych kart wideo.
przynajmniej nie slyszalem zeby ktoras z tanich kart miala funkcje
nagrywania poklatkowego... na standardowej karcie za 24h bedziesz mial pelen
dysk... a nie zapominaj o tym, ze czasem to tez trzeba kasowac...