Re: [epox] magic screen

Autor: Voyta$ <mazzi_at_plusnet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 16:39:59 MET DST

Użytkownik "non)Pascal" <patryk@pascal.k7.plUSUN> napisał w wiadomości
news:cf2pc2$p1g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam nastepujacy problem z plyta epox 8rda+, a konkretnie z programem
Magic
> Screen. We flashu jest jedynie 5 kb wolnego miejsca, a dowolny obrazek
> okolo 50 (640x480x8bit). Wymiana biosa na najnowszy nie pomogla. Udalo
sie
> moze komus rozwiazac ten problem?
>
> Pozdrawiam

Nie wiem czemu, ale ja bez najmniejszego problemu wgrywalem obrazek (of
course 640x480x8bit), ktory mial 300kB i wszystko było ok.:)
A próbowałeś w ogóle flashować Magic Screen'em??
Wywalało Ci jakiś błąd??
Może po prostu spróbuj odpalic MagicScreena i Ci pokaze przeciez czy
obrazek "pasuje" (wyswietli sie taki zielony ptaszek)

Pozdrawiam