Pytanie o RAID 0+1

Autor: Marcin I. <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 15:30:40 MET DST

Obecnie mam w komputerze 2 dyski ktore dzialaja w RAID 1, chce dolozyc 2
kolejne aby utworzyc RAID 0+1. Mam pytania, czy wystarczy podpiac,
skonfigurowac bios i wszystko juz "dziala"? Czy w przypadku tworzenia RAID
0 musze od nowa wszystko wrzucac ( recznie ) na nowe 2 dyski? Czy da sie
przejsc z RAID 1 na RAID 0+1 podpinajac 2 nowe dyski i odpowiednia
konfiguracja i wszystko sie samo zrobi? Plyta to Gigabyte 7nnxp

--
Pozdrawiam