problem z modemem...

Autor: Przemysław C. <pc83_at_antyspam_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 14:15:26 MET DST

witam,
mam problem z modemem. znajomy pdrzucil mi peceta, ktory wogole nie
startowal. walniety zasilacz. wymienilem i jest ok. prawie... :(
podczas startu sie zawiesza w roznych "miejscach rozruchu", ze tak to
okresle. a to zawiesi sie podczas testu pamieci a to juz przybootowaniu
sysytemu. problem nie wystepuje gdy wyjety jest modem. dodam , ze modem
przekladalem rowniez do swojego peceta i u mnie jest podobnie. co z tym
zobic? czy jedyne rozwiazanie to kupic nowy modem?
a tak juz poza tematem modem u chcialbym zaznaczyc ze po rozkreceniu
zasilacza "rozerwany" byl bezpiecznik. co moglo byc przyczyna takiego
uszkodzenia?
pzdr

--
:: Przemysław C.                                                     ::
:: mailto pc83<at>tlen.pl or pc83<at>.wp.pl                          ::