Stabilny sprzęt i kłopot

Autor: e-gen <k735123WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:56:54 MET DST

Witam,

problem polega za zawieszeniu kompa po jakimś czasie od uzyskaniu połączenia
dial-up (obojętnie czy przez T68i po IRDZIE czy przez TP SA po ISDN jak i po
analogu). Jedyna rada po zwichu to CTRL+ALT+DELETE i wtedy najczesciej widze
MSGRV32 (nie odpowiada):/
Nie zaobserwowałem niestabilności, gdy nie łączę się z netem.Dodam że
wyrzucenie z autostaru apilkacji KODAKA nic nie zminiło.
Czytałem o problemach z MSGRV32 i podmianą SETUPX.dll ale u mnie to raczej nie
to.

Stawiałbym na cholernego ISDN-a, być możę nie współpracuje on zbyt dobrze z
WIN98se. Proszę o pomoc osoby które już miały podobne problemy.THX

KONFIG (hard- i software):
notebook: HP omnibook 2100 na i440BX z PII 233 MHz, 96 MB RAM, HDD 4 GB (DMA),
Cmedia na driverach WDM, Win 98se (DX6.0)+ IE5.5,wgrane stery do chipsetu.
Do komputera podłączone są: sieciówka Xircom-a na PCIMCA, klawiatura na
PS2,drukarka na LPT (EPP), IRDA (FIR), mysz HID na USB, ISDN SANTIS(taka
skrzyneczka od TP SA).

Wgrany ważniejszy SOFT: program do synchronizacji z /// XTND (czy jakoś tak),
Deamon Tool (jeden wirtualny napęd),program KODAKA EASY SHEAR do zgrywania
fotek z cyfraka po USB, ZA.

RAM, CPU, HDD w 100% OK.

Pzdr
Bartek

ps
może przejść na XP-ka? na pewno mogę rozszerzyć RAM do 160 MB ale jak to bedzie
chodzic z tym CPU i HDD?? mozna 'odchudzić' XP, aby przyspieszyć jego
działanie??
ps2
DivX chodzi płynnie, obojetnie czy z HDD czy z CD, jedynie przy
filmach 'pełnoekranowych' czasami musze zmniejszyc probkowanie dzwieku.