Re: AthlonXP 2500+ Barton i jego podkrecenie

Autor: ..::SebOLO::.. <nawias)_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:56:35 MET DST

> Mam taka mala prosbe (pytanko). Posiadam procka AMD AthlonaXP 2500+
(barton)
> z BOXowym wentylatorem, plyte ABIT NF7-S, 256Mb DDR Ramu i zasilacz MODE
COM
> ATX-300GT 300W. Slyszalem o mozliwosci podkrecenia mojego procka do 3200.
> Niestety nie za bardzo mam pojecie, czy na tej konfiguracji ta operacja
> bedzie mozliwa i czy komp to wytrzyma,a jak tak to co trzeba byloby
zmienic
> w biosie,aby uzyskac wlasnie 3200.

Po pierwsze trzeba pozbyć się tego radiatorka z wentylatorem i kupić coś co
zapewni dość dobre chłodzenie przetaktowanego proca (np. jakis zestaw
Zelmana)... Nie wiem czy twoja plyta posiada taka opcje, ale mysle ze
powinna byc - wystarczyloby zwiekszenie czestotliwosci w biosie... niestety
nie powiem gdzie dokładnie bo nie wiem jakiego masz biosa - wszystko
znajdziesz w manualu od twojej plyty glownej...

--
..::SebOLO::.. mówi pa pa...
"Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie