Re: Dziwny dźwięk z HDD

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:29:30 MET DST

Dnia Sat, 07 Aug 2004 11:51:54 +0200, archie napisał(a):

> Niestety dysk jest kupiony w tak "fajnym" sklepie, że mogę zapomnieć o
> jakiejkolwiek gwarancji. Sprawdzone na własnej skórze z innymi podzespołami.

ja bym spróbował. Ogólnie w większości sklepów komputerowych oszukują,
ale czasem możesz trafić na kogoś życzliwszego. Poza tym sprawdź
gwarancję, bo często trefny towar musisz wysłać przesyłką do
dystrybutora, a nie do sklepu. Ja tak miałem wielokrotnie. Sklep tylko
sprzedaje, a serwis to inna sprawa (najważniejsza jest f-ra, pieczątka
na gwarancji i nr seryjny sprzętu na tych dokumentach). Oni nawet nie
mają narzędzi do sprawdzenia czy dysk jest dobry, a te szmaciarskie
testy robione w kanciapie przez studentów zatrudnionych za 300 zł na
umowę zlecenie, to można sobie wsadzić do d***. No, już jestem
spokojny... ;) Czytałem ostatnio, że ceny podzespołów i komputerów
wzrosną drastycznie, bo każdy sklep będzie musiał uzyskać kilkanaście
różnych certyfikatów i innych papierów (UE), na które nie stać kolesi,
co zaczynali na giełdzie komputerowej i teraz choćby startują w
przetargach... ergo: może się coś zmieni na lepsze, aczkolwiek (jak to
w Polsce) będzie szara strefa małych oszustów. Pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$